sevgi ceyda

“I see my path, but I don’t know where it leads. Not knowing where I’m going is what inspires me to travel it.” – Rosalia de Castro

13 dk’da yeni şehir, ev, aile.. ve fazlası

2016 yılında toplam 420 km koşmuşum… (14 Kasım itibariyle)

2015 yılı içinde katettiğim mesafe ise: 1700 km!

Upss… bu işte bir terslik mi var? “Sakatlandın mı Sevgi? Koşuyu bıraktın mı? Artık sıkıldın mı koşudan?” diye sorabilirsiniz. Hakkınız.. 🙂

Hayır.. sakatlık yok, koşuyu bırakmadım, bırakmaya niyetim yok. Koşudan ara ara uzaklaşmış, sıkılmış olabilirim ama çok kısa sürdü bu ayrılıklar..

Bu yıl km’lerim azaldı. Vodafone istanbul Maratonu’nda geçen yıldan 13dk daha yavaş koştum. Bu yıl başka şeylere daha çok koşturdum.

Bu yıl çok daha güzel şeylere koştum. İzmir’e beni istemelerine, nişanıma koştum. Kına geceme, fotoğraf çekimlerine koştum. Durmadım bir nefes düğünüme Ankara’ya koştum. Balayına koştum.. ve yeni bir şehre, İstanbul’a koştum. Nefes nefese kaldığım da oldu ama hakkını vererek her adımından keyif alarak yeni bir eve koştum.

img_5671

Dönem dönem önceliklerimiz değişebiliyor…Bir yıl sporda en iyi performansımızı sergilerken, diğer yıl kariyerimizde çok iyi bir noktaya gelebiliyor, bazense ilişkimiz önceliğimiz oluyor.

2016 yılında iyi ki 420km koşmuşum.İyi ki bu kadar az koşmuşum. İyi ki koşularda yavaşlamışım. İyi ki daha az yarışa katılmışım…

Performansımı biraz kaybettim bu yıl ama daha fazlasını, daha değerlisini kazandım. Artık koşularda (ve bisiklette, ve yurtdışı/içi gezilerimde) benimle birlikte olacak Gökhan’ı kazandım.. 😉 Beraber çok daha fazla koşacağız.

“İstanbullu” bir çift olarak ilk koşumuzu İstanbul Maratonu’nda yaptık. 15K’yı hedefimizin altında tamamladık.

img_8388

Benim 5., Gökhan’ın ise ilk İstanbul Maratonu idi. Hızlarımız farklı olacaktı ama birlikte başlayıp ilk bir kaç km’yi beraber koşmaya karar vermiştik. 3.km’ye kadar Gökhan’ın hızına tutundum. Sonra o koptu gitti 🙂

Yaklaşık 7K’da sırtıma biri dokundu. Zeyno! 2010’da ilk defa Zeynep ile beraber koşmuştuk bu parkuru. Tam 6 sene sonra gene beraberdik! 10K sonrası Zeynep’i kaybettim. Yavaşlamayacağıma, eğer ki iyi hissedersem hızlanacağıma söz verdim. Finish’te Gökhan’ın beklediğini düşünerek ve “hadi Sevgi, kocanı çok bekletme” diye kendi kendimi motive etmeye çalışarak özellikle son 3K’yı nefes nefese tamamladım.

 

img_8405-copy

Neyse ki kocamı sadece 5 dakika beklettim. 🙂 O 1.25’in altında, ben ise 1.30’un altında yarışı tamamladık. Geçen yıl aynı parkuru 1.16 ile tamamlamıştım. Ama önemi yoktu…

Gökhan yanımdaydı ve biz Sevgi&Gökhan Sezginer çifti olarak kendi maratonumuza yeni başlıyorduk…

 

 

 

 

 

 

 

One comment on “13 dk’da yeni şehir, ev, aile.. ve fazlası

  1. Hülya Temizkan
    November 16, 2016

    Ömür boyu birlikte olun bu hayat maratonunuzda ❤

Leave a Reply

Information

This entry was posted on November 14, 2016 by in Running, Turkey.
